wtorek, 20 lipca 2010

DDC RADIO vol. 3


DDC RADIO vol. 3 nadejszło!!!!!
Kto zna Sebola i jego szalone pomysły ten wie ocb :)
nie będe się rozpisywał zbyt szeroko i zawile, skoro autor ujął najlepiej czemu ten oto miks wytrawny powstał:

,,Filozofia selekcji była prosta: zmieścić w godzinnej kompilacji dość sporo różnorodnej muzyki, takiej która pasowałaby do lata, ale żeby nie koniecznie przypominała klimatem regularny "summer miks". Przy tym, starałem się zachować porządne brzmienie basu i bębnów, bo to dla mnie w muzyce jest najważniejsze. Chciałem też, żeby kompilacja była soundtrackiem do życia w mieście latem, pół żartem, pół serio... gdzie ja jestem żartem, a muzyka jest na serio. Utwory takie jak te, które pojawiają się podkaście, uzupełniają moje doświadczenia wizualne na mieście, gdzie widzę wszystkie piękne dziewczęta, które tak pomysłowo zmagają się z upałem."

Ja dodam tylko od siebie- POLECAAAM!!

Brak komentarzy: