czwartek, 24 grudnia 2009

Koncertowy styczeń/plany

O Vadimie w Poznaniu już wiecie drodzy ludzie,ale to nie wszystko co będzie się działo koncertowo w Polszczi w tym nadchodzącym miesiącu.

9.I.ad2010 w Czytelni (także w Poznaniu)zagrają chłopaki z Rasmentalism. Fakt że ich płyta z WENĄ narobiła dużo hałasu (również i w moim odtwarzaczu i słuchawkach :) KUP ORYGINAL COPY!)jest niepodważalny!!!!haha.dla wielu zresztą płyta ta trafiła/trafi do zestawienia płyty roku w naszym kraju a u niektórych (tak u mnie :) ) może do prywatnego top 10 roku płyt w ogóle! W każdym razie zapraszam serdecznie=czytelnia fajne miejsce.wiadomo, klimat myślę że będzie bardzo pozytywny a rzeczy będą DUŻE po prostu :)
Kolejnym miejscem w którym warto by jest Częstochowa dnia 15.I.2010 na imprezie Mighty Vibez vol. 5. Powiem otwarcie że na wcześniejszych odsłonach nie byłem (shame one me) słyszałem wiele dobrego o całym przedsięwzięciu.Tym razem zawita do nas jako main event Doujah Raze, którego sprawdzcie TU. Ja może fanem nie jestem ale z chęcią rozszerze horyzonty,poza tym gościnny występ na płycie Returners z El Da Sensei chyba też jest dobrą reklamą tego jegomościa. A propo naszego eksportowego duetu producentów-oni też będą, więc spodziewajcie się naprawdę old schoolowego klimatu i dobrych bitów w stylu lat 90-tych.Do tego Rasmetalism+WENA i REno i oczywista OSTR. Line up przedni ale ilośc biletów ograniczona więc spieszcie się z zamówieniami-bilety.mv@gmail.com SZYBKO!!!!!25 zł. a warto ;)

EDIT:gdy coś doskoczy-opisze ;)

Brak komentarzy: