niedziela, 13 grudnia 2009

14 stycznia-musicie być w Poznaniu

Co prawda plakatu jeszcze uświetniającego te wydarzenie nie wykopałem, ale sprawa kroi się gruba.Na 3 koncerty do Poslki przyjeżdza człowiek którego mam nadzieję nie trzeba nikomu przedstawiać-jeśli tak to lepiej włączcie sobie net którego nie używaliście od 10 lat i nadróbcie zaległości :)

Dj Vadim bo o nim mowa odwiedzi między 13 a 15 stycznia kolejno Wrocław(bezsenność), Poznań(w starym kinie) i Warszawę (powiększenie). Okazja zobaczenia jednego z najbardziej utalentowanego dj'a i producenta na świecie jest chyba dostateczną motywacją by zakupić bilet w przedsprzedaży i nie bać się że w styczniu zabraknie i wszyscy pójdą a ja nie :) Wiem, że zbliżają się święta, ale 65 zł (przynajmniej w PZN-EDIT:WRO-69)chyba jeszcze jest ceną do przełknięcia. Ja w każdym razie szykuje winyle do podpisu i czekam ;)
mam nadzieję, że Wy też :)

Brak komentarzy: