niedziela, 14 listopada 2010

The Blessings-Galaxy High EP



 The Blessings czyli Dom Sum i Fine Art (są ze Szkocji!!) uderzyli w moje uszy raptem kilkanaście minut temu. I od razu to, co tworzą zaskoczyło i weeeszło!! Wiem, że część z was na pewno już miała przyjemność osłuchać się gdzieś z ich twórczością, ja nie. Dlatego posłuchałem, poszukałem, wrzucam i zachęcam żeby każdy z was jeśli nie słyszał to niech usłyszy bo warto (się powtarzam się z tym sformuowaniem :P )! Galaxy High to ich debiut w zasadzie, ale za to jaki!!!! Warto wydać parę jewro, żeby smakować ich wysublimowane i kosmiczne kompozycje, pełne smaczków i naszpikowane subtelną elektroniką. Wydała ich wytwórnia Kindred Spirits, ta sama która uraczyła nas nowym wydawnictwem Jneiro Jarel'a. Tym bardziej powinno to was zachęcić, by sprawdzić ten material i przenieść się w na kosmiczne wyżyny.Plus panowie wrzucali swe mixy dla: Mary Anne Hobbs (swego czasu BBC Radio One), XLR8R, URB, Dazed, The List, Vessel, BRAINFEEDER'a ...nie mam pytań. Słuchajcie!


The Blessings - Arisseee Henson (KSNN10) from LuckyMe on Vimeo.

Brak komentarzy: