niedziela, 22 listopada 2009

Album tygodnia 15-21listopada '09


Taa..nie będę narzekał że tydzień i czas ciężki, ale trochę mało słuchałem muzyki w tym tygodniu co przełożyło się na słuchanie raczej tracków i singli niż albumów, ale to nie znaczy, że nic fajnego o moje ucho się nie obiło, co to-to nie :)
Pisząc te zdanie, album który w tym tygodniu rozmiękczył mój słuch doszczętnie właśnie leci w moich słuchawkach..a któż to taki??moi starzy znajomi (wielkie ukłony od pierwszych nagrań) Strange Fruit Project (Myth x Myone x S1)!
Panowie szykują się do wydania pełnowymiarowego albumu już wiosną 2010 roku, czyli dosłownie niebawem.Ale!żeby nie było i żeby fani tacy jak Ty i ja drogi czytelniku nie siedzieli bez paznokci do wiosny panowie uraczyli nas darmową epką M.A.S.K. (Making Art Sound Cool) (link w nazwie). Płyta jest soulowa jest funkowa jest nu-soulowa jest hip hopowa jest niesamowicie rozpływająca i i i tak darmowa, więc nie czekajcie, klikajcie, ściągajcie i słuchajcie!koniecznie!!!



Tracklista:
01. M.A.S.K. Intro (Prod. by S1 & Caleb)
02. Crash feat. Thesis (Prod. by Picnic)
03. Home feat. Tre of Mojoe (Prod. by 9th Wonder)
04. Sepia Tone (Prod. by S1)
05. Day by Day feat. Supastition (Prod. by S1)
06. Fresh for Life feat. Thesis (Prod. by S1 & Caleb)
07. Sunrays (Prod. by S1)
08. Why Does Summer Have to End (Prod. by S1 & Caleb)

LINK (w razie czego)

Brak komentarzy: